Crusader Kings III: Elegance of the Empire
Dos je heersers uit met de mooiste kleren met dit kledingpakket. Het pakket is gebaseerd op de kleding en koninklijke voorwerpen van keizer Hendrik II en keizerin Cunegonde. Het bevat niet alleen nieuwe jurken en gewaden, maar ook historisch correcte kronen en andere voorwerpen. Exclusief beschikbaar voor bezitters van Chapter II.