Crossout — The flaming one
— Uniek pantservoertuig 'De vlammende'; — Nieuwe cabine 'Inferno'; — Wapen: granaatwerper 'Yongwang'; — Portret 'Chet Flame'; — Bewegende onderdelen 'Kluizenaar' (2 stuks) en 'Buggywiel ST' (2 stuks); — Hardware: 'Ontwijker', 'Jachtluipaard', 'Gasgen', 'Vliegwiel KA-2'; — Verfblikken: 'Toxine' en 'Schaduw van succes'; — 1500 in-game munten; — Vroege toegang tot nieuwe structurele onderdelen; — Verhoogt het maximumaantal onderdelen naar 50. De legendarische, krachtige auto die vroeger van Chet Flame was. Zo te zien, is hij de krochten van de hel ontvlucht. Chet heeft zichzelf opgeofferd om zijn vijanden te vernietigen, maar men zegt dat zijn vlammende auto nog steeds af en toe door de Woestenij rijdt. Het unieke pantservoertuig uit het pakket heeft een ideale balans tussen wapens, uitgekiende modules en snelheid tijdens het gevecht. Het voertuig in de garage zetten: ga naar het tabblad 'Pakketten', selecteer het gewenste pantservoertuig en klik op 'Monteren'. Wanneer je dit pakket aanschaft, wordt het aantal onderdelen dat je kunt gebruiken om een voertuig mee te maken verhoogd naar 50. Let op! Soms kan je opslagruimte overvol raken. Als je het pakket koopt, krijg je ook vroege toegang tot verschillende structurele onderdelen. Sommige onderdelen zijn uniek en er bestaat maar één exemplaar van. Verfblikken zijn een manier om je pantservoertuig anders te maken dan andere. Munten — de munteenheid in het spel die op de markt wordt gebruikt om pantservoertuigonderdelen van andere overlevenden te kopen en om de huur van werkbanken te mee betalen. Let op! Bij aankoop van meerdere pakketten worden de munten opgeteld!