Crossout – Steel shield bundle
— Pantservoertuig: 'Mark XO'; — Unieke, zeer zeldzame rupsbanden: 'Goliath' (2 stuks); — Wapens: frontaal, speciaal machinegeweer 'M-25 Guardian' en episch draaikanon 'Executioner 88mm'; — Cabine: 'Jawbreaker'; — Personageportret: 'Ouwe Mitch'; — Uniek hologram; — Uniek verfblik 'Beschermingslaag'; — Nieuwe sticker: 'Adelaar en schild'; — Vroege toegang tot een nieuw structureel onderdeel: 'Vogelkoning'; — Unieke achtergrond en logo voor profielaanpassing; — Maximumaantal onderdelen verhoogd naar 65. — 3400 in-game munten. Het leven in de Woestenij heeft zijn tol geëist van Mitchell. Decennia zijn verstreken sinds hij zijn vader verving aan het stuur van zijn trouwe tank. Al die tijd is hij trouw gebleven aan zijn principe: nooit als eerste aanvallen. Ondanks het feit dat het gevaarlijk is om dit principe te volgen in de Woestenij. De ouwe Mitch heeft meerdere malen tussen leven en dood gebalanceerd, en zijn tank is zo vaak gerepareerd dat hij er niet meer als zichzelf uitzag - niet van buiten en ook niet van binnen. Eén ding is wel onveranderd gebleven: de ijzeren wil van de verdediger van de onschuldigen, na elke verwonding terugkerend naar de actie en altijd klaar om zo veel mogelijk mensen weg te leiden van het gevaar. Het unieke pantservoertuig uit het pakket heeft een ideale balans tussen wapens, uitgekiende modules en snelheid tijdens het gevecht. Het voertuig in de garage zetten: ga naar het tabblad 'Pakketten', selecteer het gewenste pantservoertuig en klik op 'Monteren'. Wanneer je dit pakket aanschaft, wordt het aantal onderdelen dat je kunt gebruiken om een voertuig mee te maken verhoogd naar 65. Let op! Soms kan je opslagruimte overvol raken. Als je het pakket koopt, krijg je ook vroege toegang tot verschillende structurele onderdelen. Sommige onderdelen zijn uniek en er bestaat maar één exemplaar van. Unieke portretten bieden een uitgelezen kans om op te vallen tussen de overlevenden. Verfblikken zijn een manier om je pantservoertuig anders te maken dan andere. Munten — de munteenheid in het spel die op de markt wordt gebruikt om pantservoertuigonderdelen van andere overlevenden te kopen en om de huur van werkbanken te mee betalen. Let op! Bij aankoop van meerdere pakketten worden de munten opgeteld!