Crossout - 250 (+80 bonus) Crosscrowns
De 'Crosskroon' is een premium munteenheid in het spel. Deze werd vroeger gebruikt door de Waderkvarn Corporation voor interne betalingen, maar nu profiteren ook bepaalde overlevenden ervan. Je kunt Crosskronen gebruiken om speciale pakketten te kopen in de spelwinkel.