Costume All Set
Voorzie Eren, Misaka, Armin en Levi elk van vier nieuwe outfits (in totaal 16 outfits). Geef het slagveld een speciaal tintje door een kostuum met een New Year-, Festival, Halloween of Christmas-motief te dragen. Let op: Voorkom dat je twee keer dezelfde aankoop doet. *Je kunt de kostuums blijven gebruiken als je ze hebt gekocht voor A.O.T. 2, Xbox One, maar je moet de content wel opnieuw downloaden. *Deze set bevat ook Misaka's kostuum "Zomerfestival".