Core Keeper
Ontwaak als een ontdekkingsreiziger in een lang vergeten grot vol geheimen. In dit bekroonde mijnbouw-sandbox-avontuur voor 1-8 spelers bepalen jouw keuzes het verloop van een epische reis. Verzamel relieken en grondstoffen, maak geavanceerde werktuigen, bouw je basis en verken een dynamisch evoluerende wereld die klaar is om ontdekt te worden. Verbeter je vaardigheden, versla legendarische Titans en leg de kracht van de Core bloot. Leg je tuin aan, vis in mysterieuze wateren, leer heel veel recepten, verzorg dieren, ontmoet de Cavelings en schep je eigen unieke wereld in een betoverend ondergronds avontuur.