Commander Pack
Laat je verdedigende krachten zien! Zorg dat je dit pack krijgt om je held te versterken. Dit pack kan slechts één keer per account gekocht worden. Om de inhoud van het pack in ontvangst te nemen, bezoek je de Mailbox in de Heroes Marketplace of Private Tavern. Dit pack bevat: 3100 Gems om Heroes, Flair, kostuums en meer te kopen. 2 Mythical Defender-packs om een serie cosmetische beloningen te ontvangen en er op je best uit te zien! Eén van elk Campaign tot en met Chaos VI Shard-pack om je helden en verdediging met unieke bonussen uit te rusten. “Frozen Commander”-titel om indruk te maken op vriend en vijand. Eén Legendary Terror Dragolich-pet om je vijanden de betekenis van angst te leren.