Classic Skin
Naast prestaties zijn er nu ook medailles, en dat maakt de game nog veel leuker. De voorwaarden om medailles te ontgrendelen zijn nog erger dan die voor prestaties. Spelers die alle prestaties en medailles ontgrendelen krijgen een speciaal cadeau: een nieuwe skin en personage gebaseerd op de originele Pac-Man. Deze gratis skin kun je downloaden zodra je alle prestaties en medailles ontgrendeld hebt. Probeer alle prestaties en medailles te ontgrendelen!