Clash - Supporter Pack
De Supporter Pack DLC bevat: - Twee pantsersets die een eerbetoon zijn aan Metamoq, de mentor van de held in de Zeno Clash-games - Drie aanpasbare voorwerpen voor de Boy - Het artefact Vernedering, dat de verliezer van het Ritueel dwingt een unieke hoofdtooi te dragen en opmerkingen aan te horen over de unieke geur die het verspreidt.