Citroën DS3 RX
De Citroën DS3 RX is een krachtig monster. Hij combineert kracht met ongelooflijke wendbaarheid zodat je met enorme snelheden de bocht om kunt. Deze oorlogsmachine temmen vergt hart en passie. V-Rally Cross-fans gaan dol zijn op zijn uitzonderlijke grip op zowel asfalt als onverharde weg.