Cities: Skylines - Shoreline Radio
Stem af op Shoreline Radio en dompel je onder in een veel langzamer natuurlijk tempo. Kom tot rust, laat je ego meedrijven op pure eigenliefde en stem je hartslag af op een new-age indie folkvibe.