Cities: Skylines - Season Pass
Bespaar geld op content voor dit spel door de Season Pass te kopen. Content kan in het spel worden gedownload of vanuit de Windows 10 zodra het beschikbaar is. Cities: Skylines - Windows 10 Edition is verplicht om te spelen. Laat je stad groeien met een groot aantal standsverbeteringen en openbare beleidsstukken in Cities: Skylines - Season Pass! Krijg een groot aantal uitbreidingen en extraatjes en voeg van alles toe, van torenhoge wolkenkrabbers tot ondergrondse muziek - en verpletter het vervolgens allemaal met vernietigende meteoren. De Season Pass bevat alle volgende releases van Cities: Skylines: Snowfall (fvolledige uitbreiding) Natural Disasters (volledige uitbreiding) Mass Transit (volledige uitbreiding) High Tech Buildings (content creator pack) Art Deco (content creator pack) Relaxation Station (radiozenderpack) Rock City Radio (radiozenderpack) Sla op met de Season Pass en mis nooit meer toevoegingen -- elke toevoeging kun je downloaden zodra deze beschikbaar is.