Cities: Skylines - Radio Station Pack
Laat je lekker gaan met twee van Cities: Skylines meest populaire radiostations: Relaxation Station en Rock City Radio, samen voor één prijs. Of je nu lekker een beetje wilt ontspannen of uit je dak wilt gaan op stevige rockmuziek, met het Radiostation-pakket voor Cities console kun je je oren de kost geven. Relaxation Station: laat de stress uit je straten lopen en ontspan je met meer dan een uur aan originele muziek. Rustgevende jazz, lounge, groove en fijne Caraïbische invloeden voeren de boventoon. Dus schakel in, leun achterover en laat onze ingame-DJ wat fijne deuntjes voor je draaien. Rock City Radio: Breng wat leven in je woon-werkverkeer met alles van grunge en classic rock tot sleaze rock en metal. Rock Radio vormt de perfecte soundtrack tijdens het bouwen van je eigen 'Detroit Rock City'. Probeer alleen wel die hotelkamers een beetje heel te houden!