Cities: Skylines - Plazas & Promenades Bundle
Verruim je mogelijkheden en verfraai je stad met de Plazas and Promenades-bundel, die bestaat uit één uitbreiding, twee Content Creator Packs en twee radiozenders! 'Plazas & Promenades' bevat: Uitbreiding 'Plazas and Promenades' Maak een einde aan geluidsoverlast en vervuiling, en leg verkeersvrije straten, autovrije gebieden en moderne pleinen aan. Het is tijd om je steden te verbeteren met deze milieuvriendelijke uitbreiding! 'Mid-Century Modern' door modder REVO Herontdek de modernistische beweging van de jaren 60 met dit pakket dat is gemaakt door REV0. Mid-Century Modern biedt 147 uitbreidbare woonhuizen en de districtstijl, hotels, restaurants en decoraties, zoals hekken, meubels en tuindecoraties. 'Seaside Resorts' door modder Gèze Creëer je eigen vintage strandresort met dit Pack van Gèze dat is geïnspireerd door de 19e eeuw. Seaside Resorts geeft je stad stijlvolle flair: laat de nostalgische sfeer van de oude badplaatsen terugkomen! Paradise Radio Beleef eindeloze avonturen op de tonen van synthpop. Laat bij het bouwen je fantasie de vrije loop met dit radiostation vol synthpop geïnspireerd door de jaren 80. Shoreline Radio Stem af op Shoreline Radio en dompel je onder in een veel langzamer natuurlijk tempo. Kom tot rust, laat je ego meedrijven op pure eigenliefde en stem je hartslag af op een new-age indie folkvibe.