Cities: Skylines - Parklife
Cities: Skylines - Parklife is een speelse nieuwe uitbreiding voor Cities: Skylines die je stad levendiger maakt met nieuwe pretparken, natuurreservaten, stadsparken en dierentuinen, en je lege grond nieuw leven inblaast met zelfgemaakte parken en tuinen. Parklife heeft van alles, van achtbanen en campings tot bloembedden, fonteinen en flamingo's. Voeg nieuwe manieren toe om te spelen, met een nieuwe parkfunctie en niveaus die de waarde van je parken verhogen, evenals vijf nieuwe maps en een berg nieuwe onderdelen. Parken en recreatie: gebruik de nieuwe parkfunctie om parkdistricten aan te leggen op lege grond, en nieuwe stadsdiensten als parkonderhoud, die geluk en effectiviteit vergroot en het niveau van parken verhoogt. Steen voor steen: pas je stad aan met nieuwe gebouwen en onderdelen, waaronder een nieuwe toeristische buslijn, nieuwe dienstgebouwen, nieuwe unieke gebouwen waaronder pretparken, natuurreservaten, stadsparken en dierentuinen, en een statig nieuwe monument, het kasteel van Lord Chirpwick. Snel weg met de snelweg: voor het eerst kun je in Cities: Skylines gebouwen plaatsen naast paden in de parkdistricten (niet alleen naast wegen). Je kunt overal in parkgebieden objecten neerzetten. Ruimtes tussen gebouwen: verander die lege ruimtes tussen je gebouwen in levendige parken en tuinen. Wandeling in het park: pas routes aan en bepaal de prijs van kaartjes voor nieuwe wandelroutes en rondleidingen en andere toeristische verbeteringen. Doe het met beleid: voer drie nieuwe stedelijke beleidsplannen en acht nieuwe parkbeleidsplannen in voor problemen als ethisch omgaan met dieren en het afsteken van vuurwerk.