Cities: Skylines - Mass Transit
Massavervoer bevat verschillende nieuwe systemen waarmee bewoners snel en in stijl door hun woonplaatsen kunnen reizen. Wie naar het werk reist, kan dit nu over het water, over bergtoppen en zelfs door de lucht doen dankzij de toevoeging van veerboten, monorails, kabelbanen en zeppelins aan het spel. Dankzij nieuwe gebouwen voor vervoersservice hebben vervoerscentra waar lijnen passagiers, nieuwe scenario's, nieuwe bezienswaardigheden en nieuwe wegtypes kunnen uitwisselen, hebben planologen nu meer mogelijkheden dan ooit om hun groeiende steden een unieke stijl en persoonlijkheid te geven. Belangrijkste kenmerken: - Sjiek transit, glorieus geld: Voeg een berg nieuwe vervoersmogelijkheden toe aan je stad, en verhoog haar inkomen! Laat je burgers door de stad reizen in veerboten, zeppelins, kabelbanen en monorails! - Strak centrum, man: Nieuwe massavervoerscentra brengen al je diensten samen, waardoor bewoners in één gebouw van spoor kunnen wisselen of op de bus naar de veerboot kunnen stappen, of zelfs hun weg kunnen vinden door een enorm monorail-, trein- en metrostation. - Word een expert op het gebied van wegen: Verken een aantal nieuwe uitdagingsscenario's die gericht zijn op het oplossen van verkeersproblemen en het toevoegen van nieuwe vervoerssystemen. Nieuwe wegtypes, bruggen en kanalen voegen afwisseling toe aan je stad en nieuwe manieren om uitdagingen op te lossen. Word een expert op het gebied van verkeersstromen en gebruik die kennis om je stad te verbeteren! - Nieuwe hoeden voor Chirper: NIEUWE. HOEDEN VOOR CHIRPER. (En ook nieuwe unieke gebouwen, nieuw beleid en nieuwe achievements. Maar HOEDEN!)