Cities: Skylines - JADIA Radio
Het continent Afrika is enorm en de muziek is divers. JADIA Radio Station (Just Another Day in Africa) is een verzameling van 16 nummers van muzikant Wan Shey. Ze zijn een eerbetoon aan de muzikale tradities van zijn land en geven Cities: Skylines een heel nieuwe vibe.