Cities: Skylines II - Leisure & Legacy Bundle
Creator Pack 'Dragon Gate' — Emperor Li Creëer een levendig marktdistrict met Chinees thema met dit Creator Pack van communitycreator 'Emperor Li', dat tradities en de moderne tijd combineert. Laat je inwoners door winkelstraten wandelen die zijn versierd met klassieke elementen zoals lantaarns en winkelborden. Of bezoek de traditionele tempel die je stad verfraait met Oost-Aziatische pracht. Met knallend rood en goud brengt 'Dragon Gate' de vurige charme en sierlijkheid van Chinese architectuur naar je stad. Jade Road Radio Maak een reis door China met een mix van traditionele en hedendaagse muziek, die de rijke cultuur en geschiedenis van het land viert. Verken nieuwe wegen en laat je inwoners een levendige muzikale reis maken door het Middenrijk. Creator Pack ‘Leisure Venues’ — Gruny Geef het vermaak in je stad een boost met Creator Pack 'Leisure Venues'. Dit pakket, dat is ontworpen door communitycreator 'Gruny', transformeert je stad in een levendig centrum waar de inwoners relaxen, plezier maken en volop van het leven genieten. Dit pakket geeft je inwoners alles wat ze nodig hebben om van hun vrije tijd te genieten, van heerlijke eetgelegenheden en rustige parken tot geweldige sportvoorzieningen en uitgaansgelegenheden. Feelgood Funk Radio Deze radiozender brengt swingende deuntjes uit de jaren 70 naar je stad. Met al die lekkere basloopjes, ritmes en een vleugje disco wordt het moeilijk voor je inwoners om niet in beweging te komen. Zet 'm aan voor nummers die je een goed gevoel geven en je dag opvrolijken! Creator Pack ‘Mediterranean Heritage’ — Zarrix Verken de tijdloze charme van mediterrane architectuur met dit Creator Pack, dat is ontworpen door communitycreator 'Zarrix'. 'Mediterranean Heritage' introduceert een reeks historische gebouwen uit de 15e tot 19e eeuw uit gebieden als Italië, Spanje, Portugal en Zuid-Frankrijk. Dit pakket geeft je stad Zuid-Europese, moderne elegantie met vloeiend ontwerp en karakteristieke zachte kleuren. Atmospheric Piano Channel Droom lekker weg terwijl je luistert naar betoverende pianostukken. Perfect voor een middagwandeling door de stad. Deze elegante geluidservaring verrijkt elke stedelijke omgeving. Met zijn subtiele melodieën biedt de zender een ontspannende en verfijnde sfeer voor je stedenbouwsessie.