Cities: Skylines - Hotels & Retreats
Plaats de mooiste hotels in je stad met Hotels & Retreats! Het bevat van alles, van hotels met vergaderruimtes voor zakelijke reizigers tot hotels in de bergen voor natuurliefhebbers. Begin met een kleine hotelketen en ontgrendel luxere opties naarmate je hotelbedrijf succesvoller wordt en je stad een aanzienlijke boost in toerisme geeft. Hotels & Retreats bevat: Hotelgebouwen: hostels, huisjes, hotels, luxe resorts... noem maar op! Voeg een reeks hotelgebouwen toe aan je stad, uiteenlopend van budget tot luxe. Hotelmanagement: maak een succes van je hotel en trek verschillende groepen toeristen aan. Start met eenvoudige hotels en ontgrendel nieuwe opties als ze geld beginnen op te leveren en populairder worden. Gebouwen voor toerisme: nieuwe bouwwerken die je hotels ondersteunen, zoals parken, restaurants, speeltuinen en cafés. Locatie is alles: een goede locatie vinden is heel belangrijk als je je hotels goed wilt managen, omdat de locaties op de kaart verschillende groepen toeristen aantrekken. We hebben 5 nieuwe kaarten toegevoegd voor je hotels (3 Europees aandoende kaarten, 1 tropische kaart en 1 kaart met een gematigd klimaat).