Cities: Skylines - Hotels & Retreats Bundle
De bundel Hotels & Retreats bevat een mini-uitbreiding voor Cities: Skylines plus een selectie content en muziek om je steden lange tijd te laten gedijen. Haal de nieuwe uitbreiding Hotels & Retreats, geef je horeca een boost, en geniet van gebouwen en muziek die zijn geïnspireerd door steden uit de hele wereld! De volledige bundel 'Hotels & Retreats' bevat: Mini-uitbreiding 'Hotels & Retreats' Plaats de mooiste hotels in je stad met 'Hotels & Retreats'! Het bevat van alles, van hotels met vergaderruimtes voor zakelijke reizigers tot hotels in de bergen voor natuurliefhebbers. Begin met een kleine hotelketen en ontgrendel luxere opties naarmate je hotelbedrijf succesvoller wordt en je stad een aanzienlijke boost in toerisme geeft. Content Creator Pack 'Brooklyn & Queens' Steden veranderen continu. Dit pakket van content creator Prosper verkent de stadsdelen Brooklyn en Queens. 'Brooklyn & Queens' is een set met middelhoge gebouwen voor woonwijken met hoge dichtheid en decoraties voor gevels en daken. Content Creator Pack 'Railroads of Japan' Ontdek Japan per trein dankzij 'Railroads of Japan' van content creator Ryuichi Kaminogi. Dit Content Creator Pack voegt een authentieke Japanse spoorwegomgeving toe aan Cities: Skylines met stations, treinen, bussen en meer! Content Creator Pack 'Industrial Evolution' Duik de geschiedenis in met 'Industrial Evolution' van communitycreator Samantha 'Avanya' Woods. Dit Content Creator Pack bevat een nieuwe set growable gebouwen met industriële bouwstijlen uit verschillende tijdperken, van muren van rode bakstenen tot moderne, strakke industriële complexen. Radiozender 'Piano Tunes' 'Piano Tunes' is de perfecte radiozender voor jou als je van klassieke, speelse, elegante pianomuziek houdt. Met 16 nummers en circa één uur aan muziek komt je stad moeiteloos tot stand! Radiozender '90's Pop' Als je van muziek uit de jaren 90 houdt, is dit dé radiozender voor jou! Verlies jezelf met '90's Pop' opnieuw in deze fantastische muziek. Geniet van 16 nieuwe nummers en bijna een uur aan muziek.