Cities: Skylines - Green Cities
Cities: Skylines - Green Cities voegt nieuwe manieren toe om milieuvriendelijke steden te bouwen. Deze uitbreiding voegt 350 nieuwe hulpmiddelen toe aan de game, waaronder een enorme selectie nieuwe visuele opties, compleet met milieuvriendelijke gebouwen, biologische winkels, elektrische voertuigen en nieuwe diensten die korte metten moeten maken met vervuiling. Spelers kunnen meer gevarieerde steden bouwen, of helemaal groen gaan naarmate de stedelijke bevolking toeneemt. Nieuwe diensten en gebouwen in de game worden geïntroduceerd met wijzigingen aan geluids- en milieuvervuiling. Zo wordt de lucht eindelijk wat veiliger voor Chirper. Belangrijkste kenmerken: ● Elke verdieping, elk gebouw, elke straat: nieuwe milieuvriendelijke gebouwen, nieuwe gespecialiseerde gebouwen, nieuwe alternatieve dienstgebouwen, nieuwe unieke gebouwen, elektrische auto's, nieuwe parken. 350 nieuwe hulpmiddelen die je stad een nieuw uiterlijk geven. ● Iedereen is speciaal: nieuwe gespecialiseerde opties voor alle stadszones, plus voor het eerst in Cities: Skylines specialisaties van een hoger niveau. ● Droomscenario's: 3 nieuwe scenario's, 4 nieuwe beleidsopties en een nieuw monument om je vrienden groen te laten zien van jaloezie. ● Rare vogels, mooie hoedjes: uiteraard hebben we een nieuwe hoed toegevoegd voor Chirper.