Cities: Skylines - Content Creator Pack: Train Stations
Train Stations -laajennuksessa on 12 asemaa ja 4 keskusasemaa, jotka on luonut BadPeanut. Tarvitseepa kaupunki korotetun tai maanalaisen aseman, saatavana on uusia joukkoliikenteen vaihtoehtoja. Useiden tyylikkäiden juna- ja metroasemien avulla kaupungin asukkaat pääsevät tehokkaasti määränpäihinsä. Nykyaikainen joukkoliikenneverkko Tehosta joukkoliikenteesi toimintaa nykyaikaiselta näyttävillä asemilla, jotka sointuvat täydellisesti Sunset Harbor- ja Mass Transit -laajennuksiin.