Cities: Skylines - Content Creator Pack: Modern City Center (Win 10)
Modern City Center, het nieuwste content creator pack voor Cities: Skylines van modder Jason 'AmiPolizeiFunk' Ditmars, voegt 39 unieke modellen toe van moderne en commerciële aangrenzende gebouwen die je vaak in het centrum van een stad vindt. Dit is het eerste pakket met afscheidingen en schermen van semitransparant glas, waarmee zowel modders als ervaren bouwers fantastische nieuwe steden kunnen bouwen.