Cities: Skylines - Coast to Coast Radio (Win 10)
Coast to Coast Radio soittaa musiikkia, jonka kuuntelija tuntee olevansa keskellä suurta seikkailua! DJ Toni G:n 16 rohkeaa ja mieltäylentävää kappaletta auttavat kaupungin rakentajia keskittymään unelmakaupunkiinsa, kun taustalla soi kappaleita, jotka innostavat rakentamaan aina vain korkeammalle ja suunnittelemaan entistä paremmin.