Cities: Skylines - Carols, Candles and Candy (Win 10)
DLC voor de feestdagen! Met Carols, Candles en Candy kom je helemaal in de kerstsfeer dankzij vijf nieuw kerstliedjes in verschillende genres: klassieke jazz, latin jazz, country, indie en indietronica. De nummers worden willekeurig gespeeld op bestaande radiozenders als je de DLC hebt gedownload. Helemaal gratis! Maar denk eraan dat Chirper geen kalkoen is en Paradox Interactive niet Sinterklaas. Vrolijke feestdagen, stadsbouwers!