Cities: Skylines - Alpine Tunes Radio
Voor alle stedenbouwers die houden van het geluid van fluisterende bomen in de wind: deze radiozender is voor jou! Met 'Alpine Tunes' kun je jezelf laten meevoeren door 16 nummers. Geniet van bijna een uur lang muziek die perfect is voor je volgende trip naar de bergtop.