Chef Life - TOKYO DELIGHT
Ontdek de Japanse gastronomie met het pakket TOKYO DELIGHT. Voeg acht iconische Japanse recepten toe aan je menu, die allemaal tot drie keer kunnen worden verfijnd. Maak heerlijke ramen, tempura, gyoza en natuurlijk traditionele sushi klaar. Gebruik 24 nieuwe ingrediënten om je gerechten klaar te maken, waaronder wasabi, sojasaus en miso, en bied je klanten nieuwe smaakervaringen. Perfectioneer de bereiding van sushi met een speciaal nieuw kookstation. Jij bepaalt de hoeveelheid azijn die je toevoegt om de juiste balans te bereiken en creëert zo de perfecte rijst – onmisbaar in de keuken van het Land van de Rijzende Zon. Tover je restaurant om tot een knusse izakaya die niet zou misstaan in Tokio, met 54 decoratievoorwerpen voor je interieur. Verbeter je presentatie met vijf nieuwe voorwerpen voor het opmaken van je gerechten. Kleed je chef als een authentieke sushichef met een iconische nieuwe outfit.