Championship III and Highway II Courses
Speciale aanbieding: twee parcoursen! We hebben de populaire Championship II- en Highway-kaarten van de grond af aan herzien om het nog leuker te maken! Om een topscore te halen moet je zelfs bij geavanceerde strategieën met beleid bommen gebruiken. Probeer deze voor de beste spelers gemaakte ultieme uitdaging te verslaan en hap je een weg naar de hoogste score van de hele wereld!Deze uitbreiding bevat 4 spelstijlen, waaronder Score Attack (5 minutes) en Time Trial in Championship III en Highway II! Uitbreiding zit ook in de All You Can Eat Add-on Pack en Edition.