Carmageddon: Max Damage
Carmageddon: Max Damage is een sensationeel rijspel waarin je het opneemt tegen een bende knettergekke brokkenpiloten. Kies uit meer dan 30 voertuigen die stuk voor stuk geknipt zijn om opponenten tot schroot te herleiden, op voetgangers te jagen en amok te maken! Kies uit drie spelmodi: beklim de Carmageddon-carrièreladder, doe lekker je zin in vrij spel, of neem het op tegen andere spelers in multiplayer. Waar je ook gaat, laat je een spoor van vernieling achter! En van paniek! Tal van uitgebreide open werelden en kleinere gevechtsarena’s staan tot jouw beschikking, met eindeloos veel leuks om tegen te botsen, te vernielen en rond te gooien. Verken steden en bospaadjes, woestijnen en ijslandschappen. Met meer dan 90 leuke PowerUps die je op een hilarische manier helpen of net hinderen. Carmageddon: Max Damage is hét medicijn tegen racegames!