Camouflage Rifles Skin Pack
"Tijdens een scherpschietersduel tot de dood kan elk voordeel het verschil betekenen tussen een overwinning en een nederlaag. Camoufleer je geweren, zodat ze opgaan in het groene landschap van het Italië tijdens de Tweede Wereldoorlog. Gebruik skins om alle zeven startwapens van Sniper Elite 4 aan te passen voor gebruik in elke singleplayer- co-op- of multiplayermodus."