Verken Zuid-Afrika en vang samen met je vrienden unieke nieuwe vissoorten. Voltooi missies bij Fishing Hubs voor beloningen en ontdek adembenemende landschappen. Vind en vang nieuwe vissoorten In de schitterende waterwegen van Zuid-Afrika leven 16 vissoorten, waaronder 13 nieuw ontdekte soorten, zoals de Afrikaanse meerval, de Anguilla bengalensis labiata en de Micropterus punctulatus. Ga helemaal op in de uitdaging om deze unieke soorten te vinden, pas je techniek aan op hun gewoonten en eigenschappen en ervaar de spanning van de strijd als je je vaardigheden op de proef stelt. Voltooi nieuwe missies bij Fishing Hubs Verfijn je visvaardigheden bij de onlangs geïntroduceerde Fishing Hubs. Deze nieuwe toevoegingen zijn exclusief voor Zuid-Afrika en bieden een nieuwe manier om je vistechniek te verbeteren. Breng een bezoek aan elke Hub, doe de afzonderlijke missies en verdien exclusieve beloningen die zijn geïnspireerd op het reservaat zelf. Nodig een vriend uit die het basisspel bezit om gratis mee te doen Verken Zuid-Afrika samen met een vriend en schep een hechtere band door samen onvergetelijke vismomenten te beleven. Wanneer je het reservaat koopt, kun je niet alleen een vriend die het basisspel bezit uitnodigen om gratis mee te doen; dit aanbod geldt ook voor onze andere reservaten! Vind jouw visparadijs in Zuid-Afrika Ervaar het adembenemende natuurlijk schoon van Zuid-Afrika als je verbluffende landschappen ontdekt, fascinerende grotten verkent, je verwondert over watervallen, het prehistorische Dino Park bezoekt en door machtige ravijnen en over uitgestrekte savannes navigeert. En dat alles terwijl je unieke visstekjes en vredige vergezichten ontdekt en meer over Zuid-Afrika te weten komt.