Call of Duty: Ghosts - Space Cats-pakket
Onvoorstelbaar schattig en toch meedogenloos: het Space Cats-personalisatiepakket biedt een wapencamouflage vol katachtigen, aangepast richtkruis, patch, spelerskaart en achtergrond.