Bundel 1
De items in dit accessoirepakket zijn ook verkrijgbaar in de accessoirepakketten voor losse personages. Let op en koop niet twee keer dezelfde content. Deze bundel bevat items voor 9 personages: Akira, Sarah, Kage, Wolf, Lion, Aoi, Brad, El Blaze en Jean! Na download zijn de items toegankelijk via het menu TERMINAL.