Brotherhood United
Ren en knal om je vrienden te redden, maar vergeet het bier niet! Wanneer een vriend gevangen wordt genomen, is het aan jou en de rest van de broederschap om de geweren op te pakken en het vijandelijke leger te verslaan! In deze oldschool actie-platformer moet je rennen, springen, schieten en ontwijken om de tegenstander te verslaan en je maatje terug te brengen. Pas je uiterlijk aan met verschillende kapsels, brillen, kleding, helmen en huidskleuren om er piekfijn uit te zien terwijl je de boel opblaast! Gebruik alle geweren en granaten die tot je beschikking staan en zorg dat je geen enkele partner achterlaat.