Brotato: Abyssal Terrors
Na ontelbare nachten vechtend tegen monsters op de verzengende grond van een verraderlijke planeet, heeft Brotato besloten om zijn toevlucht te zoeken in de diepten van de oceanen. Maar al snel ontdekt hij dat hij niet alleen is.