Boostpakket
Verhoog de prestaties van je voertuig met het Boostpakket! Dit pakket bevat 3 boosts die je voor de race kunt inzetten. Je verbruikt ze om je snelheid te vergroten, je vijanden aan te vallen en je voertuig te beschermen. Neem een voorsprong op je tegenstanders! Het Boostpakket bevat minstens 1 zeldzame boost. LET OP: BOOSTS ZIJN VOOR EENMALIG GEBRUIK.