Boom Boom Rocket Guitar Pack
Boom Boom Rockets gitarpakke gir fem nye rockespor som er perfektet for den nye støtten for gitar og dansematte. Rock til Cannon in D, Sugar High, Eine Kleine Rochtmusik, Sting of the Bumble Bee og Explode to Joy!