Bonuspakket Myths & Mavericks
Het bonuspakket Myths & Mavericks is een extra uitbreiding van de multiplayer-wereld van Red Dead Redemption. Neem het op tegen je vijanden in 11 nieuwe gebieden, waaronder de besneeuwde bergen van Cochinay, de versterkte legerbasis El Presidio en het mijnkamp bij Gaptooth Breach. Je kunt nu in Multiplayer spelen als een van deze Singleplayer-personages: Landon Ricketts, Drew MacFarlane, Uncle, Javier Escuella, Captain Vincente De Santa, Deputy Eli, Deputy Jonah en Nastas. Ook geschikt voor de disc-versie van Undead Nightmare.