Bonus Multiplayer Skin - Gibson
Download de Gibson multiplayer-skin voor Tron: Evolution. Als leider van de Survivalist groepering, blijkt Gibson van onschatbare waarde tijdens je zoektocht om de Grid te redden van meedogenloze vijanden.