Bo' Rai Cho
De Master of Kombat is afkomstig uit de Outworld. Hij heeft altijd achter de zaak van Earthrealm gestaan. Zijn lange leven heeft hij toegewijd aan het trainen van Earthrealm-krijgers voor Mortal Kombat. Zijn grootste succes is het trainen van de Shaolin-monniken Kung Lao en Liu Kang. Nu laat hij zijn meesterlijke vaardigheden in de arena zien om te bewijzen dat hij alle tegenstanders aankan.