Bloodstained: Ritual of the Night - Classic II: Dominique's Curse
Classic II: Dominique’s Curse brengt retro-actie naar Bloodstained: Ritual of the Night! Nadat Dominique door Miriam is verslagen, wordt ze in het voorgeborchte geworpen, een rijk dat personen die demonische krachten hebben misbruikt niet tolereert. Verloren en vol woede moet Dominique vechten en overleven in deze nieuwe wereld. Als ze de kracht van Baäl kan stelen, zal ze terugkeren naar het land van de levenden en haar wraak vervullen... maar alleen als ze dat kan doen voordat haar vloek haar vernietigt. Dominique's Curse borduurt voort op de gameplay van de originele Classic Mode en bevat een grotere kaart dan de voorganger, een gloednieuwe canon Bloodstained-verhaallijn en gloednieuwe gameplay! Je reis brengt je naar verschillende locaties, van woestijnen en bossen tot kerkhoven en verder. De steden langs je route worden bevolkt door NPC's en handelaars. Verkoop schatten om je uitrusting te upgraden en gezondheidsdrankjes te kopen. Hoe verder je reist, hoe krachtiger de upgrades. Je zult ze nodig hebben. Praat met de plaatselijke bevolking voor begeleiding op je reis... als ze te vertrouwen zijn. Het zijn immers demonen. Pas op voor de afnemende maan! Vijanden worden sterker als de duisternis valt en vriendelijke demonen worden al snel dodelijke vijanden. Het is een gloednieuw, ouderwets avontuur. Welk einde behaal je?