Blood Bowl 3 - Brutal Ball Pack
Hoewel de meesten dit vergeten, is de bal daadwerkelijk het belangrijkste onderdeel in een Blood Bowl-wedstrijd. Dit pakket bevat een exclusieve bal om je teams mee aan te passen.