Blood Bowl 3 - 2,225 Warpstone
Dit pakket ontgrendelt 2225 Warpstone, de virtuele valuta die je kunt uitgeven in Blood Bowl 3. Je kunt het gebruiken om verschillende goodies te kopen, zoals de Blood Pass en aanpassingsvoorwerpen.