Blood Bowl 3 - 1,050 Warpstone
Dit pakket ontgrendelt 1050 Warpstone, de virtuele valuta die je kunt uitgeven in Blood Bowl 3. Je kunt het gebruiken om verschillende goodies te kopen, zoals de Blood Pass en aanpassingsvoorwerpen.