Blackest Night-pakket 2
Speel als Batman, Aquaman en Hawkgirl met dit nieuwe skin-pakket, Blackest Night 2, gebaseerd op de Blackest Night-verhaallijn, geschreven door de ongeëvenaarde Geoff Johns.