Blackest Night-pakket 1
Speel als Superman, Doomsday, en The Flash met dit nieuwe skin-pakket, Blackest Night 2, gebaseerd op de Blackest Night-verhaallijn, geschreven door de ongeëvenaarde Geoff Johns.