Black Market Chaos Pack
Met het Black Market Chaos Pack krijg je deze coole items: - Bull's Eye Assault Rifle: Dit lichte en dodelijke automatische geweer is nauwkeuriger en heeft een vergrotend vizier. - Rico's Signature Gun: Dit zeer nauwkeurige en krachtige pistool deelt met precisie, kracht en flair klappen uit. - Chevalier Classic: Geen enkele agent kan zonder flitsende auto met een enorme topsnelheid en uitstekende besturing. - Agency Hovercraft: Het ultieme op het gebied van amfibisch transport is de Agency Hovercraft, het meest flexibele vervoermiddel in het spel. - Chaos Parachute: Met het schedelmotief maak je een entree die niemand zal vergeten...mocht je iemand in leven laten.