Big Eater Course
Hebzucht kan je ondergang zijn! Probeer dit nieuwe concept met meer dan 3x het normale aantal spookjes die blijven terugkomen. Pak je powerup en hap die spookjes allemaal op! Eet zoveel mogelijk spookjes, maar word nooit hebberig en vergeet nooit een ontsnappingsroute open te houden! Je komt er al snel achter dat het bijna niet te doen is alle slapende spookjes met maar één powerup op te eten! Probeer deze nieuwe uitdaging voor gevorderde spelers en haal de hoogste score van de hele wereld!Uitbreiding zit ook in de All You Can Eat Add-on Pack en Edition.