Beste scenario, The Tyrant Returns/ Battle for the Han Court
"The Tyrant Returns," een uitmuntend scenario dat verkozen is tot het beste scenario van Japan, wordt toegevoegd aan de game. - The Tyrant Returns Tijdens het gevecht tussen Cao Cao en Yuan Shao was Dong Zhuo, die dood werd geacht, eigenlijk nog in leven. Cao Cao verzocht een wapenstilstand met Yuan Shao, Liu Biao, Sun Ce en de anderen en liet wederom een afkondiging door het land gaan: "Dood aan de tiran!" Het gevecht van de nieuwe coalitie tegen Dong Zhuo stond op het punt te beginnen! De "Battle for the Han Court," een uitmuntend scenario dat verkozen is tot het beste scenario van Azië, wordt toegevoegd aan de game. - Battle for the Han Court Keizer Xian van Han sterft in de verwarring rondom de dood van Dong Zhuo. Als gevolg roepen zowel Liu Yan, Liu Yu als Yuan Shao zichzelf uit als de nieuwe keizer. Drie keizers, één land. De krijgsheren van het rijk hebben ieder andere verwachtingen, en de chaos zal dan ook snel toenemen.