Beautiful Indie Worlds
Scarf: Scarf is een avonturenspel dat puzzels en 3D-platforms combineert en een allegorische reis door prachtige werelden biedt. Verken en vind de waarheid achter je verhaal met de hulp van je partner, een sjaal in de vorm van een draak. Ontgrendel nieuwe vaardigheden en ontdek je ware bestemming. Airhead: Airhead is een avontuur dat voert door een uitgestrekte, onderling verbonden wereld, waarin je ingewikkelde puzzels moet verkennen, ontwikkelen en overwinnen om te slagen. Je speelt als Airhead, een klein lichaam en het ronde opgeblazen organisme dat het als hoofd gebruikt. En terwijl Head langzaam maar zeker leegloopt, heb je de kans om zijn leven te redden. Om dit te doen, moet je luchttanks gebruiken om Head opgeblazen te houden terwijl je Airhead's metroidvania-achtige wereld verkent, op zoek naar geweldige vaardigheden en upgrades die nieuwe gebieden en puzzels zullen ontgrendelen die je moet zien te overwinnen. DE-EXIT - Eternal Matters: Begin een surrealistische reis door het hiernamaals en ontdek de geheimen van de mysterieuze Plane of Memory in deze sfeervolle avonturenspel met sluipelementen. Duik in een prachtige voxel-wereld met filmische kwaliteiten en red iedereen!